Original Nou DLE35RA 35cc DLE Benzina / motor pe Benzină pentru Avion RC
Date motor: Performanță: 4.1 CP / 8500rpm viteza de mers în gol: 1500 rpm Raliu 9 kg / 100 de metri deasupra nivelului mării Raliu 7.8 Kg / 1800 metri deasupra nivelului mării Elice caietul de sarcini pentru: 18 × 10; 19 × 8; 20 × 8; 20 × 10; Aplicabile bujii Model: NGK CM6 parametrilor Motorului: Deplasare: 34.9cm3 Alezaj x accident vascular cerebral: 38.5 mm x 30 mm raport de Compresie: 7.6: 1 Ungere: raport de 30: 1 greutate Gazdă: 930g țeavă de Eșapament greutate: 120g Aprindere greutate: 140g de Aprindere tensiune: 4.8 V-8.4 V
Recomandare de vârsta: RC motorul nu este o jucărie!Nu pentru copiii sub 14 ani.
Motorul este proiectat pentru utilizarea pe un model de control radio de avion.Dacă este folosit pentru orice scop, nu putem fi responsabili
pentru fiabilitatea sa de siguranță.
·A se păstra departe de rotație a elicei în timp ce zona de operare a motorului.
·Nu purtați haine largi, lângă motor sau elice.
·Nu puneți în funcțiune motorul în apropierea largi de materiale cum ar fi nisip, pietriș, frânghii, nisip, etc.
·Întotdeauna rula modelul tau de motor într-o zonă bine ventilată.Motoarele modelului produce, eventual, dăunătoare monoxid de carbon
fum.
·Asigurați-vă întotdeauna că elicea este atașat în siguranță la arborele motorului și toate de fixare elementele de fixare sunt strânse
în mod corespunzător înainte de fiecare zbor.
·Sta mereu clar și în spatele elicei, asigura feței și corpului sunt departe de elice după
traiectoria.Nu permite nimănui, să fie în fața sau la părți ale elicei când de pornire sau de funcționare a motorului.
·Asigurați-vă întotdeauna că piese de mici dimensiuni în care copiii pot atinge loc pentru a preveni copiii de la înghițire părți;
·Verificați întotdeauna elice piulița de strângere.
·Benzina este extrem de inflamabilă.Fii atent de orice scântei de la contacte electrice, cum ar fi pompe de combustibil, încărcător de baterie,
etc.
·Permite de oprire a motorului și se răcească înainte de a atinge sau de alimentare.Funcționare a motorului temperatura de suprafata este mare,
ușor de a provoca arsuri și alte leziuni personale.
·Asigurați-vă că pentru a verifica dacă există șuruburi slăbite înainte de zbor.Atunci când instalați un eșapament, eșapament în fire de
șurub în sistemul de evacuare al motorului, până poftă de mâncare fix, este recomandat să folosiți șurub lipici.
·Asigurați-vă că motorul și toba de eșapament în aeronave carenaj mediu cu aer rece, asigurați-vă că lichidul de răcire a motorului.
Carburator de configurare inițială:
De mare viteză ac:Complet închise înainte de a ieși 1.2 se transformă; viteză Redusă ac:Conform "View 1"
La ralanti timp de pornire de admisie aer: Conform "View 2"
Instalați CDI aprindere bujii capac
Hexagon de spark plug și plug capac nevoie aliniați și apoi apăsați în jos capacul bujiei și în sensul acelor de ceasornic rotație.
Pornirea motorului:
1. Conform motorul metodă de conectare, montați motorul pe RC avion.A făcut carburator de configurare inițială și
conectați aprindere electronica, pune combustibil în rezervorul de ulei, conectați cablurile de alimentare și echipamente de control radio.
2. Se va opri sistemul electronic de aprindere în acest moment, face carburator portul de intrare în poziția complet închis.Prin
motor starter rotație rapidă elice motor combustibil în rezervor inhalarea de carburator, vă rugăm să acorde o atenție
de aspirare de combustibil nu trebuie să fie prea mult, altfel va îneca bujie, motorul începe greu.
3. Vă rugăm să deschideți carburator clapetei de admisie a aerului în "View 2" poziția de putere pe sistemul electronic de aprindere, apoi porni motorul
folosind motorul de pornire, motorul va începe să funcționeze, fanii vor regla carburatorul în funcție de propria nevoie de:
În primul rând vă rugăm să reglați mare viteză, de mare viteză ulei de ac de-a lungul sensul acelor de ceasornic de la ulei bogat de stat la
inferior de tranziție de stat, face munca de motor în stare stabilă de mare viteză (vă rugăm să notă: nu lăsați motorul să funcționeze
limita pentru o lungă perioadă de timp, acesta este un prejudiciu mare pentru motor).În al doilea rând reglați viteza de mers în gol, la control, admisie aer
între 2.8 mm, 3,2 mm, care a arătat în "View 2" (aproximativ o treime), reglați viteza de mers în gol ulei de ac de-a lungul
sensul acelor de ceasornic sau în sens invers acelor de ceasornic, face munca de motor în stare stabilă de viteza de mers în gol (12 * 6 propuse APC
elice cu turație de ralanti 2500 RPM).
Notă: mic motor pe benzina de funcționare la ralanti, carburator de admisie ulei de injectare este un fenomen normal.
Pompa de combustibil: acesta este compus din pompă și regulator, care au efectul de pompare petrol și care reglementează fluxul de, și
responsabil pentru alimentare cu combustibil; are două părți, partea care are un șurub fixat placa de acoperire este pompa; la
cealaltă parte este autoritate de reglementare, care are patru șurub.
Etichete: motor turboreactor intercooler turbina, 29cc, hsp starter, mini motor cu ardere, Metanol, 32cc zenoah, 35cc, dle, dle motor, ROVAN
Instrument De Consumabile | Asamblate clasa |
Pentru Un Tip De Vehicul | Avioane |
Nume De Brand | ZDF |
Parametrii tehnici | KV1100 |
Numărul De Model | DLE35RA |
Control De La Distanță Periferice/Dispozitive | Starter |
RC Piese si Acc | Motoarele |
Utilizarea | Vehicule Și Jucării Control De La Distanță |
Upgrade Componente/Accesorii | Cadru |
Patru-wheel-Drive Atribute | Montaj |
Material | Metal |
Livrare gratuita