Motocicleta 12V Baterie LiFePO4 baterie Litiu Fosfat ion cu BMS Protecție de Tensiune Pentru BMW,Halley, Augusta,KTM,Honda,Suzuki,Yamaha

189.54lei

291.61lei

-35 %

Rating 

Nou

In stoc

Distribuiti

Toată lumea știe că bateriile cu litiu pot exploda, dar este foarte dificil pentru tine de a exploda litiu fosfat de fier baterii.Aici sunt unele cunoștințe despre litiu fosfat de fier baterii.

Ce este LiFePO4 Baterie?Litiu-fier-fosfat (LiFePO4) a bateriei, de asemenea, numit LFP baterie (cu "LFP" în picioare pentru "baterie litiu ferrophosphate"), este un tip de baterie reincarcabila, în special o baterie litiu-ion, care utilizează LiFePO4 ca material catodic.Baterii LiFePO4 au ceva mai mică densitate de energie mult mai frecvente litiu cobalt oxid (LiCoO2) design găsit în electronice de consum, dar oferă durată de viață mai lungă, mai bine de densitate a puterii (rata la care energia poate fi extrasă din ele) și sunt în mod inerent mai sigure.LiFePO4 este de a găsi un număr de roluri în vehicul utilizat și de rezervă de putere.

Istoria

LiFePO4 este un mineral natural din olivina familie (triphylite).Utilizarea sa ca o baterie de electrod, care a fost descrisă pentru prima dată în literatura de specialitate publicată de John B.Goodenough grupului de cercetare de la Universitatea din Texas, în 1996, ca material catodic pentru reîncărcabilă litiu baterii.Din cauza costurilor scăzute ale acestuia, non-toxicitate, abundența naturală de fier, sa excelentă stabilitate termică, caracteristicile de siguranță, electrochimice de performanță, și o capacitate specifică (170 mA·h/g, sau 610 C/g) a câștigat o anumită piață.Șeful bariera de la comercializare a fost în mod intrinsec scăzut de conductivitate electrică.Această problemă a fost depășită prin reducerea dimensiunii particulelor, acoperirea LiFePO4 particule cu materiale conductoare, cum ar fi de carbon, sau ambele.Această abordare a fost dezvoltată de către Michel Armand și colegii lui.O altă abordare de Încă Ming Chiang grup a constat din doping LFP cu cationi de materiale cum ar fi aluminiu, niobiu, și zirconiu.Produsele sunt acum în producția de masă și sunt utilizate în produse industriale de către marile corporații, inclusiv Negru și Decker DeWalt brand, Fisker Karma, Daimler AG, Cessna și BAE Systems.MIT introdus un nou strat care permite ionilor să se deplaseze mai ușor în interiorul bateriei."Centura de Baterie" utilizeaza un sistem de by-pass care permite ioni de litiu pentru a intra și ieși din electrozi la o viteză suficient de mare pentru a încărca complet bateria în mai puțin de un minut.Oamenii de știință au descoperit că prin acoperire cu litiu fosfat de fier particule într-un material sticlos numit litiu pirofosfat, ioni trece de canale și pentru a muta mai repede decât în alte baterii.Baterii reîncărcabile magazin și de descărcare de gestiune de energie la fel de încărcată de atomi (ioni) sunt mutate între doi electrozi, anod și catod.Sarcina lor și rata de descărcare de gestiune sunt limitate de viteza cu care aceste ioni de mișcare.O astfel de tehnologie ar putea reduce greutatea și dimensiunea de baterii.Un mic prototip de baterie mobil a fost dezvoltat, care poate încărca complet în 10 până la 20 de secunde, comparativ cu șase minute pentru baterie standard celule.

Caracteristici Produs:

Tip Baterie: Baterie LiFePO4 Tensiune de la Bord de Protecție: BMS Built-in Capacitate nominală: 4~14AH Tensiune nominală: 12V CCA: 180~450 Eficiența de încărcare: 3C Începe Tensiunea Tranzitorie De Fluctuație: 0.2~0,5 V Executarea Temperatura: -25~80Centigrade Extrem de Scăzut de auto-descărcare de gestiune: 20% pentru Baterii SLA.Durată lungă de Viață: ciclul Său poate ajunge la fel de mult ca de 2000 de ori, care este de 7-10 ori de SLA (SLA bateria este de 300-500 de ori numai).Întreținere: baterie LifePo4 nu includ orice lichid care apoi este nevoie de întreținere.Performanță bună, Usor: Cantareste aproximativ 1/3 din aceeași capacitate Baterii SLA.Atenuare scăzută Rată: atenuarea rata de LifePo4 Baterie este de 5% pe an, și SLA este de 40% pe an.Nu Hazmat, Aspirator pentru mediu: Aspirator pentru mediu, Nu Hazmat, în timp ce LiCoO2 și SLA provoca poluarea gravă a mediului.

Achiziționarea Note

1. Te rog recomanda-ne ce marca si model de motocicleta, va vom recomanda modele adecvate pentru tine. 2. Înainte de instalare și utilizare, vă rugăm să vă asigurați că tot sistemul electric al motocicletei este normal (de exemplu,redresor, magneto, și dacă există scurgeri de energie electrică ) și pentru a evita tur-retur expres taxa cauzate de returnarea bunurilor, altele decât bateria înainte de problemele de calitate. 3. Vă rugăm să verificați pozitive și negative direcția de original, bateria înainte de a cumpăra, astfel încât să se evite situația în care nu pot fi instalate după achiziționarea. 4. Standardele de măsurare de plumb-acid baterie și baterie lifepo4 sunt diferite, poate fi considerată ca fiind numărul de liftpo4 împărțit la doi, echivalent cu capacitatea de plumb-acid baterie.(de exemplu,4.5 AH pentru baterie lifepo4 este echivalent cu 9AH pentru plumb-acid baterie, dar curentul de pornire este aceeași ca și pentru plumb-acid 9AH). 5. Dacă motocicleta este echipat cu alte aparate electrice, consumul de energie electrică vor fi afectate, mai ales GPS-ul și de alarmă, care va afecta foarte mult starea de standby a bateriei de litiu.

De siguranță

Un avantaj important față de alte litiu-ion biochimice este termice și chimice stabilitate, care îmbunătățește siguranța bateriei.LiFePO4 este un mod intrinsec mai sigur material catod decât LiCoO2 și mangan spinel.Fe–P–O legătură este mai puternică decât Co–O de obligațiuni, astfel încât atunci când abuzat, (scurt-circuitat, supraîncălzit, etc.) atomii de oxigen sunt mult mai greu pentru a elimina.Această stabilizare a redox energii, de asemenea, ajută rapid, ion migrației.Ca litiu migrează de la catod într-un LiCoO2 celula, CoO2 suferă non-liniar de expansiune care afectează integritatea structurală a celulei.Complet litiat și unlithiated membre ale LiFePO4 sunt similare structural, ceea ce înseamnă că LiFePO4 celulele sunt mai mult din punct de vedere structural stabil decât LiCoO2 celule.Nici litiu rămâne în catod de un complet încărcat LiFePO4 mobil—într-un LiCoO2 celule, aproximativ 50% rămâne în catod.LiFePO4 este foarte rezistentă în timpul pierderea de oxigen, care de obicei rezultă într-o reacție exotermă în alte celule litiu.Ca urmare, litiu fosfat de fier celulele sunt mult mai greu de a aprinde în caz de abuz (mai ales în timpul de încărcare) deși orice baterie complet încărcată poate doar disipa suprapreț de energie sub formă de căldură.Prin urmare, eșecul a bateriei prin utilizarea abuzivă este încă posibil.Este general acceptat că LiFePO4 baterie nu se descompune la temperaturi ridicate.[9] diferența între LFP și acumulator LiPo celule frecvent utilizate în aeromodelling hobby este deosebit de notabile

Etichete: 22ah, bazele lifepo4 280ah, 12v litiu baterie 12v, pan bmw, 100ah lifepo4, aiqos baterie, ktm exc, 70ah, lifepo4 12v 200ah, 280ah

Extern De Certificare De Testare ce
Eficiența de încărcare 3C
Înălțime Element 14.5cm
Nume De Brand MOSEWORTH
Eficiența Energetică 95%
Articol Greutate 1.4kg
CCA 180~450
Carcasa Din Material ABS
Lățime Produs 7cm
An de Auto-descărcare de gestiune 0.1%
Începe Tensiunea Tranzitorie De Fluctuație 0.2-0.5 V
Tensiune Nominală 12V
Tip De Material Litiu-ion, LiFePO4
Tip De Element Motocicleta Baterie
Ciclul de viață Mai mult decât 2000times(3-5 ani)
Origine NC(de Origine)
Element De Lungime 15cm
Capacitate Nominală 4~14AH
Numele Modelului Motocicleta Baterie sub 2kg
Tip Baterie Baterie LiFePO4
Temperatura Descărcare -25-80Centigrade

Livrare gratuita

Ați putea dori, de asemenea