Descriere Produs
Articol Greutate 0.64 uncii Produs Dimensiuni 2.8 x 3.9 x 2.4 cm Element numărul de model 4D0 905 351,0227100211 Numarul Parte 4D0 905 351,0227100211 4d0905351,4d0997351, 0227100211, 0227100212, 98vw-12a233-aa, 6512, Icm, 4d0905351,4d0997351, 0227100211, 0227100212, 98vw-12a233-aa, 6512
OE Part Number:4D0 905 351, 4D0905351,0227100211, GEGT7610-218 6H1022 LX920 RB155
Ambalare: 1 PC ,se POTRIVESC PENTRU Volkswagen VW AUDI, 4pin și 5 pini
Chiar dacă sunteți un începător, această instalație este incredibil de ușor.Este nevoie de aproximativ 1 minut, serios este la fel de ușor ca și strănut.Desprindeți cablul clipuri, desfaci cablurile, deșurubați șuruburi cu cap hexagonal (acestea arata ca aproximativ 6mm dar puteți folosi o cheie franceză sau poate chiar un clește).Asta e procesul de dezinstalare.
Repornit masina si de mers în gol a fost buna, lampa mers constant, și atunci când sunt compensate de scanner, lumina s-a oprit, codul nu a venit înapoi (și nici nu arată ca în curs) de pe scaner.Dacă nu aveți timp sau de interes în testarea de toate părțile înainte de a înlocui, bobinele si bujiile sunt doar putin mai greu, cu potențiale probleme de prize fiind strâns greșit, etc. Dar, dacă aveți un rateu la Cilindrul 2, ar putea fi în valoare de ghicitul despre ICM și înlocuindu-l în primul rând, ca l-ar salva
Acesta va rezolvat intermitentă rateu pe cilindrul 2 pentru A4. Mașina a pornit și rulează fără probleme.
Produsele noastre sunt inspectate și testate de mai multe ori înainte de a părăsi fabrica.Acestea sunt realizate pentru a se potrivi OE în formă, formă și funcție.Vă rugăm să verificați montarea vehiculului, tipul de motor și compatibil parte numărul înainte de a cumpăra.
Ambalaj: 1 buc
OEM Part Number:
4d0905351,4d0997351, 0227100211, 0227100212, 98vw-12a233-aa, 6512, Icm, 4d0905351,4d0997351, 0227100211, 0227100212, 98vw-12a233-aa, 6512
Aplicație:
Audi a3 8l 1.8 t Agu Motor
1997-01 Audi A4 Aprindere al Modulului de Comandă a L4 1.8 L Turbo
1997-99 Audi A8 Aprindere a Modulului de Comandă pentru V8 de 3.7 L
1997-99 Audi A8 Aprindere a Modulului de Comandă pentru V8 de 4.2 L
1999-01 VW Beetle de Aprindere al Modulului de Comandă a L4 1.8 L Turbo
2001-02 VW Golf Aprindere al Modulului de Comandă a L4 1.8 L Turbo
2000 VW Golf Aprindere al Modulului de Comandă a L4 1.8 L Turbo (Motorul ID AWD)
2001-02 VW Jetta de Aprindere al Modulului de Comandă a L4 1.8 L Turbo
2000 VW Jetta de Aprindere al Modulului de Comandă a L4 1.8 L Turbo (Motorul ID AWD)
2002 VW Passat de Aprindere al Modulului de Comandă a L4 1.8 L Turbo
2001 VW Passat de Aprindere al Modulului de Comandă a L4 1.8 L Turbo (Motorul ID-ul AWM)
2001 VW Passat de Aprindere al Modulului de Comandă a L4 1.8 L Turbo (Motorul ID AUG)
1998-00 VW Passat de Aprindere al Modulului de Comandă a L4 1.8 L Turbo
Conector Gen:Feminin Terminal Sex:Masculin Terminal Tip:Lama de Instalare sugestie-1
Chiar dacă sunteți un începător, această instalație este incredibil de ușor.Este nevoie de aproximativ 1 minut, serios este la fel de ușor ca și strănut.Desprindeți cablul clipuri, desfaci cablurile, deșurubați șuruburi cu cap hexagonal (acestea arata ca aproximativ 6mm dar puteți folosi o cheie franceză sau poate chiar un clește).Asta e procesul de dezinstalare.
Instalarea sugestie-2
Repornit masina si de mers în gol a fost buna, lampa mers constant, și atunci când sunt compensate de scanner, lumina s-a oprit, codul nu a venit înapoi (și nici nu arată ca în curs) de pe scaner.Instalarea sugestie-3
Dacă nu aveți timp sau de interes în testarea de toate părțile înainte de a înlocui, bobinele si bujiile sunt doar putin mai greu, cu potențiale probleme de prize fiind strâns greșit, etc. Dar, dacă aveți un rateu la Cilindrul 2, ar putea fi în valoare de ghicitul despre ICM și înlocuindu-l în primul rând, ca s-ar salva.
Acesta va rezolvat intermitentă rateu pe cilindrul 2 .Mașina a pornit și rulează fără probleme.
Cele două scopuri principale ale unui modul de aprindere este de a crea o scânteie pentru a aprinde amestecul aer/combustibil și de a controla calendarul de bujii.Modulul poate, de obicei, situat în jurul valorii de distribuitor în vehicule interne.
Ca toate piese de schimb pentru automobile, modulul de aprindere în cele din urmă va opri de lucru și că vehiculul să fie supraîncălzi sau opri de lucru complet.Un rău modulul va determina motorul să se bâlbâie, mai mic kilometraj de gaze, pierderea de putere, trage, și mirosuri neobișnuite în țeava de eșapament.Modulele noastre sunt împodobite cu laser pentru a avea o mai precisă montării și de a crește tensiunea de alimentare.Acest lucru permite motorului pentru a începe cu ușurință și de a menține taxa de putere.Modulele sunt realizate cu materiale de înaltă calitate, în scopul de a reduce șansele de supraîncălzire și de a crea o lungă durată de înlocuire.
Etichete: fibra de carbon vw touran, comutator scaun, NCV8141, vw jetta mk2, curent constant converter, mt51j256m32hf, audi a geamului, degresat, sticker vw, skoda octavia comutator
Numărul De Ordine | QP0266 |
Origine | NC(de Origine) |
Caracteristici Speciale | De Aprindere A Modulului De Comandă |
Tip De Material | Amestec |
Livrare gratuita